Nytt år, nya möjligheter...

Mysdag för mej o liten... Han har nu somnat framför tv:n o Ruff Riders =) Han älskar de filmerna!



Ja julen var helt underbar! Firade hos mina älskade svärföräldrar! Fick äran att även fira me svåger Mats me familj. 5 barn på en jul e väl toppen! Jul och barn hör ihop o vi hade de fantastiskt me god mat, trevligt sällskap, paketöppning (-Jag byggde en hel borg runt mej me mina paket, överlycklig Melwin) o bara en massa mys!
Mathias hatade tomten, titta, grina, titta, grina...


Även "lilla julafton" hos min älskade mor på juldan me mat o paket!
Avslutade den dagen me "födelsedagsfirande" av svärmor + mys o paket med Eva o Ola me respektive...

Annandag jul... Ännu en "lilla julafton" me min älskade Kate o Jonke... Vilka underbara människor!!!!
Tror vi alla hade en lycklig kväll (för att inte tala om Melle!)

Nyårsafton tillbringade vi hos kära vänner i Hängsta! Bjudna på trerätters o hade de mysigt! Ute me lite raketer vid 20-tiden så vi var säkra på att barnen skulle få va me innan ögonen faller igen... Å de innan 12-slaget.
Men Mathias hatade detta oljud!!
(förra året somnade Melwin vid 23.45...gick inte mer :P)


(visst inte lagt in nå bilder sen jul o nyår på datan än... så får väl se om de kommer några =))




Ja nu då, nytt år nya möjligheter... Melwin har glatt fått börja gå på fritids, Mathias börjar dagis nu på onsdag, och jag pluggar...!!?! Men jag vet inte... Pluggar upp betyg från gymnasiet nu till att börja med. Å de e ointressant o jag saknar helt motivation... Vad gör man... Hållt på en vecka o redan nu tappat suget o tänker negativa tankar...


Nä, man ska väl passa på att öppna boken nu när liten sover...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0