onsdag!!

De ända jag vill säga idag...efter 20 dagar e...
Jag e så j*vla lycklig, kär som bara den, underbar man som gör allt för mej, underbara ungar som får mitt hjärta att sprudla varge dag.... osv osv...

Men men, 2 födelsedagar e avklarade... Först min egen me lite småfrämmande över dan o en underbart trevlig kväll/natt me älskade Kate me karl... Visst, de var lugnt me alkoholen men f*n inte lugnt me giterren...
-Oj, klockan börjar bli 01 måsta sluta snart... OJ NU E KLOCKAN 05.30... Ger upp för "kvällen"...Men otroligt men sant så gick de bra för Molly att kliva upp ca 06.30.... Men eftermiddan var tung ;)
Tack älsklingsKate för att du gjorde min dag värdefull!! Trots att 27 inte e så mycket att hurra för...
Men min bästa vän ställer alltid upp o gör desamma för henne!!

Melwin...nu 6 år...!! Min bäbis...! Trodde ALDRIG jag skulle låta han gå ut ensammen här, gå till kompis själv, bara vistas utan min närhet.... ;Men just de har jag gjort!! JAG har låtit MIN SON varit ute ENSAM SJÄLV!!
6 år... Han e verkligen stor nu... Men största skillnaden tror jag e mellan 4 o 5 år... Då händer de mycke...Väldigt mycke...!!! I allafall här...
Å mellan 5 o 6 blir de väldigt "stora" helt plötsligt....

Min andra son, 10 månader + ... En riktig guldklimp som gör framsteg o alltid e på glatt humör....*host* Tror jag skrytit för mycket om lättsamhet, nätter o........allmänt......
Ja han e glad men mycke gnälligare än vanligt, sover hela nätterna (för de mesta) men vid 05 tycker jag de e lite väl tidigt...
9 tänder... 2 hålle på att spricka fram... e de de som spökar?? Å kan även de göra så att en liten pojke bajsar 3-6 gånger per dag???
Mat......skriver om de imorn eller nån dag.....

Aja, nu v'ntar jag p[ att min stora k'rlek kommerhem som jobbar kv'll....


((Har kommit [t n[t s[ jag varken kan skriva A eller O me prickar ovan...hm...fr[get'cken....*inte ens de kude jag skriva..))

kram...!!

Kommentarer
Postat av: Kate

♥ Love love love

2010-10-01 @ 21:39:23
Postat av: Emma S

Ja! Vi tänkte åka dit vid 9:30 och äter då lunchen där. Tänkte sedan ta en sväng ner på birsta också och kika på lite vinterkläder till Anton.häng på!! Jätte kul om ni kommer så vi får träffas. som sagt, jag och carro åker dit till 9:30 då de öppnar :)

2010-10-18 @ 14:02:33
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0