torsdagfredag

Vaknade mer trött än vanligt...
Liten Mathias tyckte de var lägligt att vakna tidigt i morse...
Vid halv 5 vakna han o var sugen på lite käk... Förjäves försökte jag få han att somna om men kvart över gav jag upp o satte mej på sängkanten o började klä på mej.... då även älskling klev upp o klädde sej =))
Tänkte säga att vi behöver ju inte kliva upp båda 2... Men...jag sket i de... ;) Väldans mycke trevligare att kliva upp båda 2... Jag tror jag vet vad jag skulle ha gjort om de var tvärtom att Hans klev upp....*host*

Upp, massa kaffe, sen vid halv 8 for vi till Himmelsjön o drack en till kopp kaffe me goa laxmackor hos svärföräldrarna...de gillades!
Sen vart de bara hem o sova lite (för)midda!

Melle e ute, Hans o Mathias sover än o jag roar mej här o funderar på om de blir nå Birsta idag igen...

Igår efter Melle kom från skolan tog jag med mej pojkarna o åkte till Birsta för att spendera lite pengar...
Jysk (till Mathias), Barnens hur (Mathias), Toys R'Us (present + Melle), Panduro (mej själv), Kappahl (Melle)...
Hann inte me allt jag skulle då klockan bara tickade iväg... Vid 19 rullade vi hemöver, liten somna för resten av natten o jag o Melle hade ett riktigt torsdagsmys tills han höll på att somna i soffan o ville gå o lägga sej...

Senare drog jag fram guitarren... Dukade fram me ost o kex, ölkorv o 2 glas vin tills Hans kom hem från jobbet... Då satt vi o snaskade o lirade guitar till ca halv 2 då vi kom på att vi kansk e skulle gå o lägga oss...

Därför var man lite trött före 5 där i morse... 



Måste ju även berätta att mina pojkar fick en till kusin igårkväll!!! En liten tös kom ut till vår släkt!! =)
Stort GRATTIS till mina kära Mats o Carina (me syskon)!!!

Tyckte hon kunde knipa igen tills imorn
jag då de e ännu en fruktansvärt
stor dag!!





Kul kul!


"Kryper" för fullt"!
Rumptaktiken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0