♥ MATHIAS 6 MÅNADER ♥

MATHIAS 6 MÅN (å 5 dar)


Jag kan sitta (fast mamma sitter me händerna i beredskap eller så pallar hon upp en massa kuddar bakom mej... Fast de e ju ganske härligt när jag känner för att luta mej bakåt... men hur vore de om hon kunde palla upp nå kuddar framför mej då...)
2 tänder som jag kan attakera me...
Älskar gröt, välling o fruktpuréer... men riktig mat e jag lite skeptisk till fortfarande... Förstår inte varför mamma skrattar då jag får en sked i mun me nå konstigt på...
Rulla runt... nä inte jag heller... Jag kan ligga på mage en liten stund då... Men sen ropar jag högt på mamma... Tillslut ger hon sej o vänder på mej...
Riktigt rund o go e jag... Varför ska alla peta o klämma på mej?? Mina kinder verkar va väldigt fina...
Sist jag vägde o mätte mej för 2 veckor sen precis vägde jag 9275 o var 68 lång...
Sover hela nätterna me matpaus nångång mellan 5-7... Beroende på tiden så somnar jag om för de mesta...
Mamma elle pappa har mej i säng ca kl 8 på kvällarna...
Tar mej en tupplur ca 3 gånger på dagarna...
Älskar min storebror!! Bara han som kan få mej att riktigt tokskratta!! =)


OJ, nu rulla jag runt från mage till rygg =) Å vad mamma vart glad då o klappade händerna... (?)
Prova en gång till....njae... lugnr mej ett tag... Rooopar på mamma istället...

Pappa köpte mej en gåstol iförrgår..
Monterade upp den hemma hos farmor... Vart alldeles brydd, inte trodde jag att farmor kunde låta sådär me alla melodier o ljud o plinganden... Tokstirra på na så fort hon börja låta... Vet inte hur hon gjorde...
Men sen var ju inte farmor här hemma hos oss... Då förstod jag, de var ju gåstolen som lät ju...






Kommentarer
Postat av: Kate

Han har bara inte insett att han har den fränaste gåstolen riktigt än, men när han väl gör det kommer han att vara bra mallig :)

2010-05-19 @ 13:29:02
URL: http://kateasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0