Härliga dagar!

Kort sumering av nå dar kan se ut så här...

Söndagen efter morronkaffet hos svärfar tog jag på mej alla ytterkläder från topp till tå o greppade tag om en spade... Melwin o Evelina byggde snökoja för fullt o jag ville ju absolut inte va sämre själv... Kul var de men herre guuud vad jobbigt de va... Vart är konditionen o styrkan???

Måndagen tillbringade jag en sväng i Birsta me pojkarna igen för den sista inhandlingen av presenter (+ ett litet mål på donken)...
Älskade Kate fyllde år!!! Tyvärr kunde vi inte fara dit o gratta då hon jobba kväll...men de löste sej ändå =)

Tisdagen stod i städarens tecken...!!!! Oj vad jag städade (blandat me massa barnupppassning)... Vi skulle ju kunna få främmande på kvällskvisten... Min stora kärlek fyllde ju år!!!
Å främmande fick vi lite utav... (Först Trygg Hansa gubben...men vet inte om jag ska räkna in han, speciellt inte när han kom ca 45 min försent :P)
Men kära Eva kom, sen Kate o Jonerik o även Jögga... =fika o fika o mer fika... =stor mage! Men gu så trevligt!

När man får o ger bort elvispar o perkulatorer o personerna i fråga blir glada för de... Betyder de att man börjar bli lite gammal då...???!!!

Onsdagen... här kan jag nog lämna tomt!! Förutom en snabb kaffesväng till Jörgen o mysfilmkväll me älskling! "Luftslottet som sprängdes"... Riktigt bra men tyvärr inte lika bra som de första tycker jag...

Torsdag... Skulle till Bvc i Liden me Mathias... Men passade på att åka ca 2 timmar tidigare... Kikade in hos fina Catarina o supersöta Lisa på lite fika! Riktigt trevligt! Så kul att se hur barnen växer... + att jag kan bli lite avis när jag kommer till andra hem o ser hur fint de e!
På bvc gick de strålande till en början, 7160 g o 63 lång. De där riktiga moffmoffet börjar ta plats nu! Sen var de sprutorna, aj aj aj AJ... Sitter o smilar upp mej för tanterna för fullt åsså gör dom sådär....uaaaaaaa.... Tänker icke vara mera glad... sådeså... Prata INTE med mej tant! uaaaa...
Men de gick bra...ingen feber men fruktansvärt grining mot em/kväll. Ont o trött!!
Efter vi vare i Liden kom mina gulliga Eleine o Alice på fika!! Dock sov båda barnen... Mathias får nöja sej me en tjejträff på dan...


Idag.. Sovmorron till halv 9 fick jag... med en liten matstund vid 6, men då var ju älskling uppe så slapp ju jag göra iordning mat.. Perfekt när Mathias vaknar den tiden!!

Sen ser de ut som en strålande dag för lite utelek... Vem kan motstå denna sol?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0