Dona me en pojk som bestämmer över mamman...

Tror liten Mathias vaknat på fel sida...
All uppmärksamhet till bäbis tack!! Bär omkring mej så mycket som möjligt!! Elle jag kan i allafall sitta i ditt knä...en stund om du måste vila mamma....
Hur ska detta gå när en liten kille på 4 månader bestämmer över en tjej på 26 år... hah...

Vi fick lov att vakna o äta vid 6 imorse... Å Melle vakna vid 7... Å strax efter gav jag upp hoppet om att få somna om...
Men alla lyckliga, äta frukost, klä på... dagis... Melwin överlycklig! Mötte bästa kompisens mamma o han ska få följa me dom hem efter dagis imorn =)) jippiii...

Mathias somna...sov ca 2 timmar... Mamman skyndar att dona som bara den i vardagsrummet... Bort me blommor, bort me gardiner, putsa fönster, stryka gardiner, upp me gardiner, ställa blommor o nya lampor i fönster, bort me tungt marmorbord o matta, dammsuga, dit me ny matta o tillbax me tungt marmorbord... Blommor till övers (vill du ha?)
Mot slutet av detta vakna Mathias, mata... Kan verkligen inte konsentrera sej att äta... ska bara snacka... Inte alltför mycket mat i den magen.... Tjurig!! Då kom början av detta inlägg me i bilden... Griiin så fort mamman inte tog i den lilla pojken...
Men men, göra ny mat... Lägger oss i sängen...  Tydligen bara där han kan koppla av å äta normalt...

Nu sitter vi här båda 2... Men tydligen för stilla här... gnälligt...han gnuggar ögon... ska kolla om han vill sova...

De ville han...

Men himla ljust o fint vart de här i vardagsrummet... Imorn ska jag ge mej på köket... Där har jag nya vita förhoppningsvis fina gardiner å... + lite smått o gott...

Behöver jag säga att grejerna från Jotex kommit...!?! =))

Nä ska dona lite till innan man ska hämta hem Melwin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0