Tisdag ♥

Oj, titt...nu höll jag på att glida härifrån igen...

Livet har vare lite upp och ner sen sist... Men för de mesta åt uppåt hållet...

Nu har faffen precis vare hit o hämtat Melle o skjussat han till dagis.. Riktigt behändigt när den möjligheten finns ibland. Nog för att denna dag hade vare långtifrån jobbig att gå till dagis. Men tar den turen senare.

Melwin har hunnit vara me på Lilla Vasaloppet... Tror aldrig jag sett han så stolt när han fick Guldmedalj...
+ att -mamma de pirrar i hela kroppen... när vi var på väg dit ,) Han var så duktig!!

Hade en UNDERBAR dag på Bjässjö Smällen i lördags!!

Har världens bästa kärlek!! Tack för att du e den du e!! Älskar ♥

Var till tandhygienisten igår... Fått byta dam då den förra fått barn.... Men gillade inte hon igår tyvärr. Funderade nästan på att fråga om jag får byta till nästa gång... Har jag väl rätt till?!
Men vet inte...kanske ska bita ihop... Kanske bara vart bortskämd me den förra då hon var helt underbar...

Nu längtar jag efter mina gardiner o matta o lite smått ska komma från Jotex!! Ska bli så kul att göra lite vårfint här hemma!!


Mathias... han har gått förbi 4 månaderssträcket...
Äter gröt o äppeldryck... Inte komme till en hel portion riktigt än men e nog inte allt för långt bort.
Rullar inte från mage till rygg... Gjorde de när han var lite mindre än 3 mån 2 gånger i rad... Men tror inte han var medveten om de själv :P För sen har de inte hänt nå mer. Nära men icke... Beror väl delvis på att han hatar att ligga på mage...
Vägde 7160 o var 63 lång då han var ca 3½ månad. Inte vare iväg nå mer sen dess...
Rund o go o stadig på bena.
Fått höra de riktiga skrattet!! Helt underbart så mamma vart alldeles tårögd.
Sover lite hipp som happ... Kortare stunder. Ända gången han sover ett par timmar e när vagnen e i rullning...ute...
Natten...somnar ca 21 o sover till mellan 5-7. Somna om?...ja ibland, ibland inte...


Nä ska gosa lite nu innan de blir sovdags för Mathias o städartag för Molly =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0