♥ ♥ ♥ Söndag!!

Sitter här o e lite rastlös om jag ska vara ärlig... Hans o Melwin är uppe i Bjässjön o skottar tak o jag ska väl strax förbereda maten... Pärgratäng o kassler...gott!!
Min käre mor o Lennart var hit idag för att bl.a gratta Hans... Å även jag fick en drömbok =)

Hade en helt underbar dag igår... Var så mysigt i Himmelsjön! Sen bodde vi i svärisarnas hus under natten... Film, gott vin, o massa chips o dipp. Så den kvällen överlevde jag helt strålande trots att de inte riktigt blev som jag ville!

Även pratat en hel del me min älskade Kate i helgen... Nu längtar jag redan till nästa helg! =D







perkulator elvisp


Min älskade "apa" o Engla myser me Mathias!!




KÄRLEK!!




ops                                   Underbara dagen uppe i Himmelsjön!!



Engla o Melle - här gick de undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0