Sjukling...

Då var de onsdag...äntligen... Så fort älskling kommer hem blire helg i hela 5 dagar me hela underbara familjen!!

Melwin har vare o e fortfarande sjuk... Började i måndags då han börja hosta, snora o rinna ur ögonen...
Måndagnatten var  jobbig!! Troligtvis fick han feber o hade fortfarande mardrömmar även fast han var nästan vaken... Å hade väldigt svårt att andas stackarn... (men han tog de bättre än mamman i allafall när man andas så där jobbigt)  På tis morron fick jag ens inte ta i min stackars lilla pojke =/ Men efter lite hostmedicin o alvedon vart han som en ny människa... Fortfarande dålig men mycket bättre... Sen dess har de vare ganska skapligt... Hostigt o snorigt. Haft riktiga mysiga sjukdagar jag o mina prinsar!
Denna dag har vare ännu bättre... Så pass att jag kunde packa in han i bilen o fara till Försäkringskassan o Rusta i allafall... =) Fast då var de Mathias som bråka på lite istället...
Men fick me mej en ny klippmaskin hem i allafall... Nu ska lillskrutt Melwin bli fin i håret... Den andre funkar men man blir typ döv då man använder den... Så nåe fel e de på den...

Mathias åt sin första HELportion gröt idag.... Yummi!!!!! + att han fick majspuré igår... Men de smaka BLÄ!!!
Men huvva vilka illaluktande fisar han släpper nu för tiden när de e annan mat me i bilden... :P

Nu blire till att småstäda lite som vanligt o börja me nån man innan älskling kommer hem!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0