♥ kaffe ♥

Har haft nå härliga dagar här...

I tisdags hade jag en jättetrevlig dag hos Eleine!! =) Tyvärr sov ju barna om vart annat så de hann ju inte träffa varann :P Men gott kaffe o massa surr säger jag ju knappast nej till! Kate kom senare å... =)
Sen var de dax att hämta Mellen min... Å senare kikade Kate över hit på lite mer kaffe.
Under kvällen dök även Magnus upp... Så då blev de lite mer kaffe då :P

I går... En snabb sväng till Birsta me älskling... Byta byxorna han fick av mej när han fyllde år till en mindre stl. Lite lunch på donken se hem... (Dumt att tillbringa mer tid än behövligt i Birsta :P)
Sen hem på en tupplur innan Hans skulle iväg o jobba. Kate hit på ett par koppar kaffe...
Sen drog vi iväg till faffen på lite kaffe! Fan för att köra på vägarna här i detta slask! Massa + grader nu i dagarna!! Skönt me kanske vår snart =)) Men de kommer väl både snö o kyla framöver... Man skulle ju inte bli förvånad...
Även Magnus hit en väldans snabb sväng på en kopp kaffe... + att man blev förbannad på fuskbyggarna... (ja jag e inte som alla andra o tittar på Grays...)

Idag... Var tvungen att vakna kl 6... Ge Mathias mat o han vägra somna om... Le o vinka o kiva upp på ett strålande trött humör... Men me nå koppar kaffe i kroppen blev man ju människa!
Vid 11 tog jag o Mathias en tupplur... Tänkte perfekt eftersom han ändå bara brukar sova ca en halvtimme så får man sej en powernap. 13.15 vakna vi igen :P Men skönt var de ju.
Skynda mata, hämta Melle.
Alla hade vare dumma me han idag... Hade inte fått vara me å leka... (tydligen bara mot slutet av dan då han inte fick leka me 2 pojkar) Stackarn... Mammas hjärta gråter... Men som den bästa mamman man e så hade jag ju me mej hans "sparkcykel" me skidor som de flesta vart imponerade av så han fick gå stolt ifrån dagis =)
Min Kate kom förbi på nå koppar kaffe o massa surr!
Sen dess har de bara vare lita strömming, lek, affärn, tjurig Mathias (inte vara  på sitt bästa humör idag... men vem kan begära att de ska vara strålande varje dag...?!) mys, läsning, nattnig, tanke på att plantera om blommor men de kan jag ju skjuta upp till nån annan da, å nu sitter jag ju här o väntar på min kärlek som kommer hem om ca en timme...

Sen e de helg!!

Gjort klart kaffet tills i morn bitti...sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0