♥ 10 kg +

Tisdag... Älskling har kvällsveckan.... Sedan pojkarna somnat så har jag bara roat mej här framför datan.
Fast tycker inte de finns så otroligt mycket att göra... Nyss läst en massa bloggar. Även hittat några kanonbloggar som jag fastnade för om inredning... Å speciellt de om lantligt o vitt... Tycker de e så himla fiiint!
TYVÄRR får jag de inte riktigt att passa i vårat hem... Lite små detaljer bara... Får ge mej på stugan istället å invanta tills vi flyttar in i vårt blivande hus kanske =) Verkligen älskar inredning trots att de kanske inte riktigt syns här hemma... (Elle, får jag lyssna på en kär vän så har jag fått mycket beröm till o från!)


Var till Bvc i morse. Nu har min lilla buddah paserat 10 kg =) 1085g, 70 lång...
Sitta, kolla, flytta saker...osv... JA! Rulla runt... Ja han gjorde ju faktiskt de en gång för ca 3 veckor sen =P
Varför e de så svårt??

Efter de tog jag mej en prommis me Mathias till Harvom o fick mej lite lunch =) Sen hem o hämta Melwlin på dagis... Men icke fick jag me mej nån pojke hem... Farfar var ju där o lagade nåt å sen skulle han följa me faffen på jobbet o sen hem till han. Så fick glatt åka hem själv en sväng innan jag for bort till Harvom igen o slog ihjäl nästan 4 timmar av em/kvällen...

Regn regn, visst e de mysigt, absolut!! Men känner för sol nu...mycket sol! Ork o inspiration! Njuta i kvällssol me ett antal koppar kaffe!! Eller en kall öl på en ljuv fredagkväll! Leka barfota i gräset!

Men de kommer, bara gått nå dagar in i juni...
Vänta bara till efter midsommar!!! *håller alla mina tummar*


Tack för alla trevliga besök i helgen!! Mia, Jörgen, Engla, Kate, Jonerik, Bonlurken, Eva, Daniel, Ida!
Vissa gånger 2 =)
Konstiga att man får mer besök uppe i stugan än vad man får hemma...
Men de gillas (att få besök i stugan alltså)!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0