Sjukling!

Min lilla prins e sjuk =/
E ju trots allt sin första riktiga förkylning o att han har väntat me den i över 6 månader tycker jag e bra gjort!
Men snoret rinner, täppt i lillnäsan... Hade nästan 40 graders feber igårkväll. Sov säkert 5-6 gånger under dan men då bara i ca en kvart... Men trots sin feber igårkväll var han pigg o glad... Fått för mej att man brukar vara ganska slut då (???) Idag e han lite bättre, lite mindre snor o bara lite feber...

Helgen som var tillbringade vi även denna gång i stugan!
Besök av Hängsta folket på fredan o hade de riktigt trevligt... Även bastu o bad! (kanske därför min hals inte mår så bra)
När skurar o dunder kom under dan på lördagen så kröp jag upp i soffan på altan me aftonbladet o bara myste till smattrandet på taket... Tycker de e så gudomligt mysigt, smatter på taket, lite småkyligt, en filt o nå gött att läsa... Sen slumrade jag in tills maten var framdukad på bordet...

Skulle ta oss en fisketur på kvällen men eftersom åskan mullrat så in i nordens tyckte vi de var meningslöst så tog oss en tur till en "bjässjögranne" istället. Upp i skaplig tid på sön o hem... Melwin var på barnkalas sen for vi ner på Cirkus! De var kul (fast nog tror jag de finns cirkusar som e bättre)

Nä, stundens stora fråga... VARFÖR SITTER JAG HÄR???? Sååå underbart väder... Ut o glassa lite till på balkongen medans liten sover...

Kommentarer
Postat av: Catharina

Åh! Stackars liten!! Misstänker att vi inte ses idag då! Himla synd!



Du får göra en stökresa upp t Liden en annan dag på lite kaffe! Krya på prinsen!!

2010-06-02 @ 09:46:43
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0