Fruktansvärt intressant =)

Varför blir de 2 av mina mobilinlägg?? Nåt galet e de ju jag håller på me...

Nyss sett på Greys... Verkar ju som jag missat en serie som varit värd att se!!
Har ju faktistkt sett de 2 sista nu... Men men, hur de blir till hösten återstår att se ;)
Men ja, de e bra!

Haft en mysig dag ida... Började dock lite jobbigt då jag var tvungen att kliva upp kvart över 8 för att hinna me mej o barn innan de var dags för Melle att gå till dagis... Stackars mej... *host*

Sen har vi vare inne, ute, till biblioteket, affären inte bara en gång, tvättstugan... Hittade ett relativt vindstilla ställe där jag satt o mös en stund medans Mathias sov o innan vi hämtade upp Mellen. Indalsparken?? Kan de vara där de kallas de??

Älskling kom hem, åt go mat, min älskade Kate kom förbi på ett antal koppar kaffe o trevligt surr, till svärfar en sväng på lite mer kaffe medans Hans laga båt... Å nu har jag som sagt kollat Greys medans älskling hjälper en god vän att laga nåt på en lastbil...
Så bara han kommer hem nu snart måste jag springa ut o hämta in tvätten + hänga upp lite ny...

Oj, vilken fruktansvärt intressant dag... Men jag njuter i fulla drag ändå!!

Gårdagen såg på ett ungefär likadan ut förutom att vi slog ihjäl några timmar borta hos Carro o barnen!
Lika trevligt som alltid för både mödrar o söner =)


Tack till er som förgyllde vår helg o att vårt lilla hus vart fulländat!!
+ att jag satt klart nästan alla blommor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0