Ta vara på varandra!

Hittade förresten nå gamla bilder sen julen för 2 år sen... :P

4 dar sen olyckan...

Nyårsafton.... Älsklingen äntligen hemma från sjh efter 1 vecka...

De blåa runt ögat e borta i allafall :)

Melle gjort sej snygg... Vart dock lite mer bäbis när olyckan varit. Var väl för att pappa låg på sjukhus å mamma inte kunde ta hand om han riktigt... Tack älskade svärisar för ni tog hand om oss denna vecka!

Fina blommor (+vas) jag fick av jobbet =)


När olyckan skedde o vi låg inne på akuten fick jag verkligen känna av mina känslor!
Själv låg jag o väntade på att få armen gipsad å frågade hur de var me Hans...
-De e inte så bra... Han ligger inne på IVA nu... Kan inte säga mer... typ...
Känslan jag fick i hjärtat då går inte att förklara...
Tog ett tag men så fort jag fick tillfälle att besöka han (viss sjukvårdspersonal kommer man ihåg mer än andra pga SNÄLLhet) så gick jag dit... Var en så härlig men jobbig syn samtidigt!!
Man inser verkligen hur mycket man ÄLSKAR o hur mycket en person BETYDER för en!
Å jag säger bara... - Tackar gudarna föratt jag bröt armen!!
Glömmer aldrig denna dag!! Å ber er alla... *TA VARA PÅ VARANDRA!!*


23 december -07


Kommentarer
Postat av: Catharina

Trodde helt klart att ni oxå skulle dit... Hade ju laddat med kamera o allt :-)



PS Vilka bilder!! Himla tur att det gick bra för er...

kramen!!

2010-01-15 @ 11:41:38
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Carro - mamma till Noel

Men oj, vad hemskt, tur att det slutade bra. vad hade hänt?:S Kramar

2010-02-11 @ 13:28:13
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0