Nytt liv?!

Att min miniPrins sovit från 21-06 (i sträck) i två nätter nu e väl inget jag ska klaga på va...!!?!
Lite mat sen somna om en liten stund tills de bara e att kliva upp, göra oss iordning o skicka storPrins på dagis.
(+ på de måste jag ju tillägga att Math9ias somnar själv i sin säng sen ca 1 vecka tillbaka ;) Nog för att de säkerligen kommer att rubbas ett antal gånger framöver... Men så länge de funkar kan man ju njuta)

En heel hemmadag vart de igår... Började även mitt "nya liv" haha... 50 min me Blossom (lätt nivå)! Bra början o bara att hoppas på att man kommer att fortsätta!

Idag ska vi ner till Familjerätten... Hm, få se vad vädret tillåter... Snö o blåst! Men alltid bra me lite mer snö....








Kommentarer
Postat av: Catharina

Mys!!

2010-01-27 @ 11:03:10
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0