Maskrosen!!

Ny vecka... Å den fick en förvånande början...
La vår lille Mathias redan strax efter 21 igårkväll... Nu vaknar han mitt i natten tänkte jag... Men...då han väl börjar böka på o gny lite grann i sin säng o jag tittar på klockan....8!!!! Min lilla bäbis har sovit i nästan 11 timmar i ett svep =))


Helgen har vare underbar!
Lördagen spenderade jag på självaste SPA Maskrosen på Södra berget.... OJ vad härligt de va!! Varmbad, kallbad, bubbel, ångbastu, avkoppling, lunch, lite mer bad, fantastiskt uitsikt över vinterstaden... sen var de behandling me ryggmassage, helkroppspeeling, helkroppsinpackning, ansiktsbehandling me allt vad de innebär o avslutade de hela me ett kurbad...mmm...!!

Sånt där lyx skulle varenda människa unna sej...i allafall en gång om år!! Bara ta hand om sej själv o njuta!


Kvällen tillbringade jag me min Mia...! Karlarna våra tog o for till Bjässjön för lite bastning...mer tänker jag inte säga om de :P Men bättre humör har vi vare på...

Gårdagen var även den väldigt mysig! Packade på oss vinterkläderna hela familjen o gick till Högmansbacken!
Melle träffa kompisar att leka me o åka "rattkälke" o pulka, grillade på lite Bullens o termosar me kaffe o varm saft... Var där i några timmar o bara myste =)

Denna dag har bestått av endast innedag me mestadels lek... + en kopp kaffe hos svärisarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0