Tisdag...

Då var de tisdag o nästan början av en ny härlig vecka... Å härlig e den väl.. Ingen kan väl undgå att de e STRÅLANDE vädret nu på dagarna...!!

Fredagsmys vart de ju... i Hängsta... ;) Nåt glas vin o Guitar Hero... Grabbarna (Hans o Jögga) tog sej en bastu sen fick även vi brudar (jag o Mia) hoppa in i den härliga värmen...

Vi fick även vistas UTOMHUS i helgen... Lite kallt var de ju, ca -16-18 grader... Men lite lek i snön me snökoja o Mathias fick sej en liten tupplur utomhus blev de! Största delen tillbringades i Harvom hos svärisarna.
Älskling tog även en skotertur upp till Bjässjön för att gotta sej en stund i stugan. Där var de endast -7...  Lite smått skillnad på sån kort sträcka tycker jag =)

Helgen avslutades me fint besök av självaste BonJonsson :P Kul att se att han lever å...! Sen kom även min BästaKate o Jonerik! Melwin har en ny bästis kan jag lova! Å just Jonerik heter han!!

Igår kom min BästaKate tillbaka på lite kaffe o vi bestämde oss för att ta en gemensam tur till Birsta. Jag fick tiden att gå o Kate fick sej riktigt snyggt hår!!
Köpte Star Wars-lego till melle o Bamse-hänga-i-vagn-grej åt Mathias för julklappspengar... Tröja åt älskling o fina örhängen åt mej själv för förr-förra årets födelsedagspresentkort som jag fick av Hans. (Fick halsbandet förra året jag fyllde år så köpte örhängena till) 50% var de ju å, så betala 500 räckte ;)

Denna dag spenderade jag me Eleine o Alice... Fick oss en härlig promenad sen bjöds de på kaffe me gott doppa! Riktigt trevligt så de tycker jag vi gör till lite mer rutin =)

Nu e Hans på väg hem från jobbet... Men ska ta sej en extrasväng... Visst nån som fyller 40 imorn!! Hoppas de går vägen för dom!

Nä, ska fortsätta stryka klart de lilla jag har kvar av gardinerna... Kan verkligen inte få nå gjort på kvällarna när jag e själv me barnen. Mathias kräver sin uppmärksamhet på kvällarna. Men han somna vid 21.30 så ska bli spännande att se när han vaknar inatt...
Kan inte längre amma han till sömns + att jag inte kan amma han till att somna om på morron... De e de jobbigaste me att inte kunna amma... Han blir bara förbannad o tycker de där förbaskade bröstet e retsamt!
Fick även klippa Melle ikväll... När halva huvet var kvar börja Mathias gallskrika... Skynda skynda vart de så... Melle ville inte ha en toffs här o där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0