Vinter..

Ingen kan väl säga att vi inte har en riktig vinter...?! E de inte snorkallt så snöar de :P
Längtar sååå till de vackraste dagarna framåt mars!!

Dagarna som gått har vare toppen! Var bl.a på Kyrkis i torsdags me Eleine o Alice =) Riktigt trevligt... Nu e de väl mest för ens egen skull man går dit. Vet inte om Mathias får ut så väldans mycket av de men alltid kul att träffa andra mammor! Så de ska väl bli till en torsdagsvana..

Annars var de en lugn dag i fredags, gick väl o la oss vid halv 10-10... Men oj vad pigga o glada vi var på lör morron ..host.. Kanske mindre trötta då i allafall... Men den dagen spenderades hemma sen hos svärisar sen hem igen för en riktigt trevlig kväll me min Kate o Jonerik! Lite vin o massa surr säger jag inte nej till så de var en toppenkväll!
Sen i söndags spenderade jag dagen hos Beda medans Hans o Jimmy for på en skotersväng...
F*n jag har inte ens sutte på skotern i vinter =/ 

Sen har de vare underbar sovmorron till 11(!)... Åh, va de var härligt! Tack älskling! Massa lek, städat o donat, nätat, tränat(!) osv...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0