FREADG!

Birstaturen gick strålande! Lite tommare i plånboken bara :P (ajaj Kate att du inte följde me...ditt fel att jag handlade alldeles för mycket) Haha, har ingen förmåga att säga stopp till mej själv när jag går ensam... Eller jag höll i dubbelt så mycket som jag la tillbaka i ofs... Så lite stolt över mej själv e jag ;)
Vart nå korgar, plädar (för att få våra fåtöljer att se lite bättre ut), ramar x4, lampor x2, snören, lyktor x4, musmatta...o nå smågrejer... Mer än väntat...





*FINASTE BILDEN*


Gådagen gick verkligen i städandets tecken =)
Oj, vad jag donade o pysslade på här hemma...
Konstigt nog syns de inte lika mycket som jag höll på...men de vart fint de lilla som blev!!
Höll ju även till i lådor o skåp så...

Kvällen bestod bara av massa mys!


Nu e de äntligen snart helg o vi får umgås hela familjen tillsammans!
Känns som att de kommer att bli härliga dagar de här...
Få se om Melle kommer ihåg att jag lovat att bygga snögubbar om de inte snöade så hemskt...å de flyger ju faktiskt inte en ända snöflinga så... :P


Tycker veckorna bara består av måndag o fredag...
Vipps så e de frdag, å vipps var de måndag igen o veckan går i rasande fart o de vart fredag... Å så där håller de på...

Nä nu blire mer kaffe, tvättstuga o lek...


Kommentarer
Postat av: Kate

TJUUSIGT!

2010-02-05 @ 12:22:57
URL: http://kateasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0