Stackars mej!

Stackars stackars stackars mej... Ni förstår inte hur synd de e om mej nu!! Helt övergiven...
Hans e på skoterresa till Kälarne... Åkte 9 imorse o kommer väl nån gång i morn em...(HUR ska jag klara över en natt utan han :P)
Å Melwin valde att stanna hos faffen (å leka me sin kusin Evelina) tills imorn...
Tur att jag har en glad o väldigt "pratsam" Mathias som man kan pussa på o gör en så glad! Han har bleve en mästare på att prata nu... De bästa han vet är att få stå i knät o "prata" =)

Nu har jag tänt lite ljus runt om i lägenheten å smuttar på en öl =)
Kan hända att man får ett litet främmande ikväll... Kan ju alltid hålla tummarna lite extra!



Idag trotsade jag o pojkarna snövädret o for en sväng till Birsta. De e ju 2 st som envisas me att fylla år till veckan... Men hann inte riktigt me de jag skulle... Ingen långshopping me en Melle =)
Men jag köpte ju i allafall en tandborsthållare som var ganska gullig...



Ha en underbar helg alla! (så himla synd om mej e de inte...eller hur?!)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0