Trygg Hansa...?

Ny dag o lite varmare e de ju... Man blir så glad o pigg när de e solljus när man kliver upp ur sängen!! =)

07.15 var de nån som utbrast -Mathias e vaken... Ger mej bövelens på att de förmodligen var någon lite större pojke som hade vare där o petat på han... Som han starkt förnekade... Hur skulle han kunna göra de när han låg längst ut på sängkanten :P
Sen berättade han om sin dröm han hade inatt... De var nog den mest längsta o händelserika dröm som funnits...
Bara kliva upp, ta fram kläder, göra frukost o pimpla kaffe =)
Sen kom min käre svärfar även idag o skjussade Melle på dagis...
Själv har jag pimplat lite mer kaffe, lekt me bäbis, vare till tvättstugan som jag även måste ner till nu igen... Mathias e nyvaken o blir nog till att äta lite igen...

Ringde nyss en hur-övertrevlig-dam-som-helst från Trygg Hansa o planerade in ett hembesök åt oss om barnförsäkring... Å vem kunde inte säga nej åt en så gullig dam då... Inte jag... Men men, kan ju va bra!
Fast då e de ju de att jag tror inte att de e Trygg Hansa jag vill ha...hm... Hur lyckas man säga -Nej tack då när de sitter en mitt framför en... Jag vet inte...

Nån som kan ge lite tips på försäkringar o så??




(senare idag kommer de lite nyare bilder på min lilla bäbis som växer o blir stor =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0