Gick o gick...

Visst kom han ihåg snögubbarna... men tyvärr var de inte riktig klabbsnö =/ Bättre lycka nästa gång!

Idag har de vare mycket tvättstuga...(f**n, måste ju ner å hänga mer...ajaj...)  Mycket mys inne... inte gjort nån nytta alls förutom tvätten då...
Sen har min älskade Melwin förvånat mej... Var ut på en mindre prommis me pojkarna idag... Sen säger han att: -Vi kan väl gå till farmor o farfar... -De orkar du inte...säger ja... Men visst, vi provar... 2-3 km tror jag de e...
Visst, vi gick o gick, Melwin upp å ner i snön överallt varannan meter typ.... Men vi kom fram å han ville tom gå ännu längre...hm...älskade ungen!! =)
Fast de tog en jädra tid... Brukar ta ca 25 min..nu tog de 65 min... Men jag klagar inte... UNDERBART väder har de ju vare å!!

Hos svärisarna vart de hemmagjorda hammisar o en fredagasgrogg ;)

Nu e vi hemma... Mathias e nyäten å nu väntar jag bara på min älskade Kate!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0