=D

Jahapp, då tror jag väl att jag kanske e tillbaks då...
En äkta bloggare e man nog inte :P


Ska inte plåga er me att berätta vad som hänt sen sist när de gått ca 3 veckor... E väl inte mycket utöver de vanliga skulla jag tro. Vare lite här o vare lite där, gjort lite de o gjort lite dä. Lite festlgheter me min älskade Kate o familjedag på älven =)

Jaja, idag... Mathias vakna vid halv 7, älskling gjorde ordning maten innan han for till jobbet, sen sov vi vidare till 8. Å nu så sitter jag hemma o myser me liten prins medans stor prins e på dagis!
Har talibaner eller polacker elle vad de e i trappen... Men vitt o fint blir det!! =) De kan ju säga  Hej i allafall... Sen e de bara att le o se glad ut...

Sen har jag gått o bleve förkyld...stackars stackars stackars mej!! Älskling var sjuk hela förra veckan...
Intalar mej att de e liiite mer synd om mej... :P Elle hur?! Peppar peppar så har barnen klarat sej bra! Melwin hade lite hosta o Mathias har haft lite snornäsa... Men de blir väl jag då som ska smitta ner dom...

Nä, ska ta o dona lite här hemma... Få se hur duktig jag blir...om jag blir en seriös bloggare...
De e de där me tiden... Har inte tid för jag har så fruktansvärt fullspäckat hela dagarna...HAH... elle??!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Äntligen!! :-) Lite bilderna på lillen oxå så man får se hur han växer!! kram på er

2010-02-23 @ 18:30:58
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0