God morron!! Dax nu...?!  Var igår på "tan...

img_0212 (MMS)

God morron!! Dax nu...?!  Var igår på "tandundervisning" på bvc där vi bl.a fick råd o tips om tandborstning, inget småätande o absolut inga majskrokar mm. (Upptäckte även igår kväll då jag noga borstade tänderana på Mathias att de nu kommit fram 16 tänder...!!?!) Fick ju oxå träffa alla goa mammor o barn! Lite sorgsen för att jag inte hade möjlighet att följa me på efterfikat som verkade vart helt fantastiskt ;)  Men men, de jag ville komma fram till var att jag då blev tillsagd att uppdatera bloggen... Så här e jag... Just nu i allafall :) Men de blir inte så märkvärdigt då jag bara har telefon att skriva från... Här fick vi lov att stiga upp 05.45... Men just nu har jag de rätt mysigt faktiskt... Å katten me!  Mildare ute nu, från runt -20 till ca -10 på en natt så man kanske ska tillbringa lite mer tid ute idag... Intressantare än såhär blire inte nu. Ska strax väcka Melle. Kommer nog gå bra då han får tända sitt ljus o öppna Sina eftarlängtade kalendrar :)  Nu vet ni att de finns ett litet liv här i allafall o ska försöka hålla de kvar!  (aldrig bloggar från den här telefon så vet inte hur de här kommer se ut...)


Kommentarer
Postat av: Catharina

Äntligen! ;-)

Ja himla trist att du inte kunde följa med!

2010-12-01 @ 12:52:28
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0