Dan före dan före DAN!

Vilken underbar dag! Jag o mina små pojkar!
Var endast utanför dörren för att hämta posten... Men vi har haft de sååå mysigt!
Melwin gick i kallingarna till kl 15 o jag ser ut som jag gjorde halv 6 imorse...

Julpyssel me Melwin har stått överst på listan idag.. Smällkarameller, måla hjärtan, piffat till julkulor me glitter...
Pojkarna har vare helt underbara hela dan... Ja jag vet inte men de måste känna av att Tomten står bakom hörnet o tittar på dom!
Min älskade Kate kom på nå koppar kaffe!

Fantastiskt att man kan ha en sådan dag mitt i all denna julstress...
Stress o stress... Kan lova att de inte e lätt att få Malin stressad! Inte äns vid juletid...
Elle ja... lite kanske... Tillbringade ett antal timmar i Birsta igår... Så nu e de bara lite mindre än hälften kvar :P
Men vet i stort vad som ska handlas imorn så...
Lär sej ju aldrig... -Nästa år, då ska jag va ute i tid....hah...



Varit på så fint luciafirande i kyrkan!
Var ett tag då jag inte behövde ha radion på i bilen då de var en kille i baksätet som sjöng för full hals alla dessa luciasånger =)

Var på en fantastisk julshow+julbord i fredags! Häresalonger var såå bra! Mycke skratt o fick blöta ögon då min älskade svägerska sjöng me sin fantastiska röst!!
Hoppas de blir till en tradition!
Efter de vart de fest... Helt barnlediga så varför stanna hemma o ta hand om varann...
-Klockan e ju bara 11-12... Vi kan ju inte bara lägga oss nu... Vi måste ju göra nåt!! Men de var kul!

Nu har Melwin sitt första "riktiga" jullov! Försöker förklara för han att om nå år kommer han att LÄNGTA efter dessa lov!


Nu önskar jag er alla
EN UNDERBAR JUL!!!!! *stor kram*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0