Fredag!!

Då var de äntligen fredag...
Skippade sjön i helgen faktiskt! Varför...? Ja, Mathias e inte sitt riktiga jag, ska på Selånger marknad imorn...
Ja... Tycker de känns lite häftigt att vara hemma en fredag kväll :P Men man blir f*n mer uttråkad här hemma än i sjön...

Haft en rätt trevlig dag... Golvläggarn vare här o lagt in golvet i badrummet... For till Birsta me pojkarna. Meningen jag skulle köpa en massa kläder till Melwin men de blev bara en lila huvtröja, skor, jeans (ok, jeansen var inte de snyggaste men de var ju "paketpris" o jag har ju inte sett dem på ännu), gympakläder + påse + flaska... Vissa kan nog lista ut vart vi vare =)  Letade inte alltför mycket men de var allt jag hittade idag o Mathias började bli lite tjurig o jag var ju tvungen att handla massa mat o beställa smörgåstårta =) Skulle ju även fara o välja kakel man tyvärr hans de  inte me då de visst stängde tidigare...

Träffade ju även min gamla kära vän Elin, bästaste vännen i högstadiet!! Vart lite paff när hon bara stod där men de var riktigt kul att få se henne igen!! Var ju ett antal år sedan sen sist! Tänk om man bara kunde få till en sån liten sak som en fika... Mycke snack o inget som händer som vanligt me allt... Men nu ska jag verkligen dra fingrarna ur a........

Efter Birsta vart de hem, stekte en mängd me strömming, åt gott me ett glas vin o nu sitter vi här jag o min älskling medans barnen sover i godan ro!

Även Magnus kom upp en sväng o drack några kalla me oss!

En helt ok fredagkväll, inväntar morrondagen o en massa fynd! Tyvärr blire mycket mindre pengar i plånboken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0