Trevligt återseende!!

Bättre dag i dag...känslomässigt...
Gårdagen var jobbigare förutom några timmar över dan =)

Dagen började väl ca kl 02... Vet inte hur många gånger jag stoppade in tutten mellan 2 o 3. Å kl 3 då var de kört...
Skrik skrik skrik... Tvungen att kliva upp... Kände mej som en väldigt irriterande o dålig mor då måste jag säga. Då var Malin inte glad. (Mycka handlade väl om att jag har så fruktansvärt ont från käken o ända upp till huvet på ena sidan...värker så in i nordens)
Men men... Tvungen att väcka Hans...gick ner på toan till tvättstugan o fick mej lite luft... då gick de genast bättre när jag kom upp igen o kunde sitta vaken me Mathias en stund till... Mellan 04.40-05.30 somnade han om i babysittern sen var de kört igen...
Jobbig natt men man ska väl va me om de ibland å så man inte blir alldeles för bortskämd! Å de var ju faktiskt inte Mathias fel... De var ju nånting, men vad??

Trött o ont, men sen kom några väldigt trevliga timmar å då vart trötthet o värk som bortblåst =)

Föräldraträff på BVC i Liden. Fick mäta o väga båda mina pojkar! Melwin hade dragit iväg på längden, BM fick lov att mäta 2 gånger. -Växer man så mycke i Bjässjön?!
Mathias växer han me; 11 020g o 73,5 lång...

Efter BVC var de sedan träff hos finaste Catharina där fler barn o mammor dök upp. 8 mammor, 8 småttingar, Melle o 2 storbarn! Där bjöds de på underbart god lunch, hembakt bröd o fika. Så duktig hon varit!!
De var sååå roligt att träffa alla igen, fått se hur små barn utvecklats. Livat var de men kul! Å jag e rätt nöjd med att jag fortfarande vet vart jag har Mathias där jag sätter han ;)

 

När vi kom hem slog tröttheten till o jag fick vila lite =) Sen hände de nog inte så mycket mer igår.
Trodde de skulle bli en till hemsk natt då kvällen inte började så bra... Men lillen sov heeela natten!!
Så idag e de en bra dag!! Värken nästan borta, pigg o glad, strålande väder, ska senare skicka iväg Melle till sin kompis Emil o själv ska jag tvätta lite, städa o bara påta på...

Hoppas på att nå toanissar kommer idag då de inte hade gjort nånting alls igår...

Detta vackra badrum kom vi hem till... men nu har vi i allafall fått ett golv... Väntar på att få välja golvmatta nu bara...

 



Kommentarer
Postat av: Catharina

Ja nog var det livat :-)



Tack själv, himla mysigt!!



Kram!

2010-08-19 @ 10:21:21
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0