♥ sista august ♥

Hej igen!! Ja jag vet, e inte den bästa bloggaren men hellre sällan än aldrig...eller hur?! =)


Ojoj, vilken natt... (Jag har ett underbarn som sover från kväll till morron o de har han nästan alltid gjort men.... ) inatt...han vakna o vakna o vakna..........o vakna o vakna o vakna.... Visst, de var bara att stoppa i tutten så sov han en stund till.... Så de var ju gnäll man fick stopp på... Men...de var väldigt frustrerande att stoppa i den där (SABLANSTE &%¤#¤%&!) tutten ett antal gånger inatt...!!

6.00
Mamman-Vad har de vare me pojken inatt...
Pappan-Ja jag vet inte, han har varit jobbig...
M-Stoppat i tutten säkert 15 gånger sen kl 12....
P-Jasså, jag har bara hört han 2 gånger?!?

Men men, lite kaffe kl 6 o blöjbyte, välling, klä stor pojke osv... fick en pigg tillslut =)

Igår kväll var jag i allafall på de roligaste föräldramötet jag har varit på!
Föräldramöte för förskoleklassen...
Å för att vi kära föräldrar skulle få en inblick i vad våra älskade ungar gör så fick vi själva leka oss igenom den mesta tiden... Började me ett "gympapass".  Å om man måste erkänna så blev man lite svettig....
Mitt intryck efter mötet var väldigt possitivt!!!! LEK o lär!!!


Ja, var ju ända sedan förra veckan jag skrev... Å sen dess... Våran lilla kille har fått sina namn "på riktigt"...
NILS MATHIAS TOMMY!
Dopet vart så fint så fint! Pojkarna skötte sej exemplariskt...!
Melwin hälde o hälde o hälde vatten i dopfunten (?) (Tror de var en evighetskanna)
Mathias älskade att få vatten på huvet... Fick alla att skratta då han skvätte ner både sej själv o prästen o allt runtomkring! Gopojk!

Smörgårtårta, dricka, kaffe, prinsesstårta, bulla o kaka...
(Ja....vi får nog slänga sista lilla biten av både smörgås- o prinsesstårtan idag... Inte lika gott längre...:))

Å TACK ÄLSKADE KATE för du ställde upp me tårtorna!!!!!!!!!! Underbart goda!

(tyvärr inga bilder från dopet då vi inte hade nån kamera men de kommer...från alla kära släktingar o vänner)


Ja de var i lördags de... Senare på kvällen fick vi besök av min Kate o Jonerik o hade en riktigt trevlig kväll!!

Hans har jour, jag påtar på hemma, badrummet strax klart (imorn) -vi kan spola på toaletten...!!
Melwin går till skolan, Mathias sover för tillfället....

Snart kommer Melle hem, skulle gå själv hem idag... Så behändigt när man bor här, inga vägar han behöver passera alls... Nära o bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0