Onsdag

Då var de redan onsdag o snart helg igen =)

Hittade en del grejer på Selånger! Å duktig som jag var höll jag mej bara till nödvändigheter =)
(förutom de där chipspåsarna då...men de måste ju kännas att man vare på marknaden å...)

Resten av helgen var riktigt lugn o skön! Lördagkväll fick vi besök av finaste Helen. Nåt glas vitt o surr tills de var dax för sängen. Söndag var de mys, städ o hemmagjord pölsa hos svärfar ;)


Har nu fått börja lämna Melwin uppe på skolan... Storkillen min! Tyckte de var sååå roligt att träffa alla kompisar igen o nog var han lite stolt över att få gå upp till skolan o inte till dagis!
Men "tidiga" mornar blir de... Jag som tyckte de var lite halvjobbigt när jag skulle gå med han till dagis till kl 9... Å nu börjar han 8!!
Men tur i oturen e väl att Mathias har börjat vakna tidigt, ca halv 6, så de går visst av sej själv oxå e de ju för himla trevligt att jag o älskling kliver upp samtidigt o hinner dricka en kopp kaffe ilag.


2 stora tänder e nu på väg att spricka fram för lille Mathias... Kan ju kanske vara därför han varit lite gnällig på sistone... Men Hans kollega på jobbet har vare i Norge o köpt med sej en; bedövningssalva till spädbarn som man smörjer på på tanköttet där de e på väg... Verkar faktiskt vara väldigt effektiv...!! Tyvärr så finns den bara i Norge som de låter...konstigt nog...


Nä, nu ska jag försöka förstå mej på min iPhone lite mer ;) Hihi... Känner mej lite frän nu... Visst e ja?!
(Då jag de senaste åren bara haft massa gamla mobiler som ingen annan vill ha...som jag så gärna "ärver")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0