Åter i vardagen...toalös...

E de dax nu då...
Åter i vardagen igen efter en lång o underbart härlig semester som tillbringats mestadels (eller helt) i stugan.
Har inte gjort nåt speciellt utan vi har bara njutit av ledigheten o få vara tillsammans hela familjen i 7 veckor!!
Tagit dagen som den kommer. Kommer inte riktigt ihåg när de var så sist... Var nog i 4 veckor under Melwins första år...

Oj, tiden verkligen rusar iväg!! På måndag ska jag gå me han upp till skolan!! Min lilla lilla kille har blivit stor!!

Å min mini mini kille växer ju han me... 9 månader vart han i lördags... Får panik över tiden...


Den här veckan e jag o mina pojkar lediga... Ska väl inte tillbringa alltför mycke tid hemma då vi varken har toa eller dusch *suck* Vattenskada...
Å de som e så irriterande var att hyresvärdarna visste att vi inte skulle va hemma på 7 veckor direkt efter midsommar men ändå dröjde de drygt 4 veckor innan de äns började... Annars hade de ju säkerligen vare klart när vi kom hem...
Å de mest irriterande var att när han som rev ner hela badrummet inte täckt nånting alls i lägenheten så det var damm, betongdamm, i PRECIS HELA LÄGENHETEN...överallt!! GAH... Så när vi kom hem i söndags var de bara att dammsuga, skura, damma osv osv... i nästan 3 timmar... Men ännu känner man att man inte fått bort allt!! Kul kul! Jaja, nog klagat... Blir nog bra tillslut..!! =) Kan inte bli så mycket sämre där inne än vad de varit...

Idag tor jag vi ska ta oss en sväng till Harvom så Melwin får leka me tjejerna o jag slappna av lite me svärmor o en förkyld Mathias... Men han e på bättringsvägen så hoppas hoppas hoppas vi kan komma iväg på föräldraträffen imorn!! (funderar på om Melle ska få följa me...hm, kommer han tycka de e så roligt??!)

Nä, lite mer kaffe, invänta att Mathias vaknar o sen rymmer vi ut från lägenheten...



Kommentarer
Postat av: Karro

Vad jobbigt för er, hoppas att badrummet blir klart fort!

Ha det så trevligt idag & hälsa svärmor! =)

Kram Kram

2010-08-17 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0