♥ blåsigt

- uch för denna blåst. Men se de possitiva... Torkar ju upp snabbare...

♥ Eleine & Alice

- gått, myst o surrat över kaffe

♥ föräldraträff

- himlanste mysigt o trevligt att träffa andra bäbisar o mammor!

♥ vägning/mätning

- 9205 g, 66,5 lång... Rund & go!

♥ lekpark

- lite väl kallt var de men ibland måste man offra sej

♥ sool

- njuuuter!

♥ birsta - inhandlat 5-årspresent

♥ 2linnen/tunikor  - kom även med hem. Men sist jag köpte nåt i klädväg åt mej själv var väl en gravidtröja tror jag. Så de e jag värd!

♥ lekt

- vad gör man annars me sin älskade storPrins?!

♥ myst

- vad gör man annars me sin älskade familj?!

♥ facebookat 

- e de de som e ens andra liv elle??!!

♥ svärföräldrar

- där e vi ju sellan...elle inte...

♥ tv

- e ju vad kvällarna består av

♥ gjort vinterfritt

- nu gäller de bara att försöka komma in i förrådet så man kan hänga upp alla 27 par vinterkläder...

♥ kyrkis

- alltid lika trevligt me sång o fika

♥ färgat hår

- inte så stor skillnad, men lite mörkare o utväxten e ju borta för tillfället

♥ tvättstuga

- ja de e dit jag springer upp o ner idag

♥ städa

- går de en dag utan att man bara ens städar de där pyttelilla??!!





Ja de e väl i stort vad som hägrat i mitt liv de senaste dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0