♥ Måndag

Fler härliga dagar har passerat...

Torsdagen var toppen! Minimannen fick premierbada på badhuset!
Åkte me kyrkis till Timrå för att ta oss ett dopp... Där trivdes både mor o son =)
De som slog högst var nog bubbelpoolen tyckte Mathias som bara njöt!

När vi var nöjda där for vi (jag, Mathias, Eleine o Alice) o hämtade upp Meliwn på dagis sen for vi o fetade oss på häreborg!!

(kände mej så duktig o stålt över mej själv förra veckan... Åt mycke frukt o grönt, gjorde sallader, åt inte chips på nästan 2 veckor osv osv :P Så som sagt, en fet kebebtallrik på tors, fet pizza på fre, 2 chipspåsar o en krokpåse i helgen...Ja jag var ju inte själv å åt upp dom då men...
Skulle aldrig kunna hålla mej till nån nyttig diet jag... Älskar fet mat o gotta för mycket :P
Mycket beror då på mitt s.k. "saltberoende"...hihi)



Helgen har vi tillbringat mest hos svärisarna... Tyvärr har de vare lite väl blåsigt o även en gnutta lovikavantar har fallit från himlen, i lördags var de va..?! Men trotsat vädret lite ändå o vare ute!
Fredagkväll avnjöts me älskling, värdelös tv, lite kortspel o 3 små men underbart goda öl ;)

For en sväng till Birsta i lördags... Tyvärr då bara på "Hans-affärer"... Men rätt gött de me... Finns faktiskt rätt mycket att titta på på Jula, Clas Ohlsons o Biltema om jag ska vara ärlig...!
Lördag kväll fick vi storfrämmande av självaste Hängstaparet!! Även Mattsson o Nadja kikade in...
Så även de var en mycket trevlig kväll!

Vad hittar man på idag då?? Roa barn på bästa sätt... Tror inte de blåser lika mycke idag... Vi får kolla efter...

Mathias hade en väldans jobbig morron... Å mamman tyckte nog de var ännu jobbigare :P
Var bara en timme dock som var lite ut över de vanliga me skriiiik... Snacka om prov på tålamod...GAH...


Nä nu ska jag leka lite affär =))








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0