♥ Babyboom ♥

Måste säga att de var helmysigt igår på bäbisträffen i vackra Liden, i fiiina hemmet hos Catharina =)
5 vackra mammor åt 5 supersöta barn!!
Babyboom i Hemtjänsten förra året =)
Massa surr o en underbart go o nyttig(!) chokladkaka till kaffet!!





Lite mys hanns de mä! "LillBuddah" o Alice ;)


Fick en premiertur i gåstol!! Spännande!!


När vi kom hem därifrån o Mathias sovit (som vart paniktrött efter att ha "lekt" me alla barn) o Melwin hämtats från dagis så brummade vi ner mot stan o hämtade Melwins nya glassögon...elle ja, nya glas i gamla bågar..
-Oj vad bra jag ser!! (Lite starkare o inga repor....) Men hel.... va dyrt de e...!!

Sen for vi o tittade till älsklingspappan på jobbet. Melle måste ju få se vad de e o på vilken lastbil  pappa jobbar me just denna dag...

-Mamma, e du hungrig... Visst, så då for vi vidare till MAX. Tror knappt på mej själv då jag säger att jag åt en DELIFRESH KYKLINGMÅL ME GRÖNSALLAD!!!??! Oj, vad man skulle vara nyttig då... Men mätt blev jag ju... Fast de e lååångt ifrån lika gott som en fet hamburgare me strips o massa dressing...

Tittade sen in på Barnens Hus en sväng på övervåningen...tills Melwin fick ont i benet... Han ville ens inte gå runt på nedervåningen... Å då måste han ha haft ont!!



Vart e den underbara solen... Tom småregnat idag ju =/ Men haft en mysig innedag o inte gjort nånting.
Älskade Kate kom på några koppar kaffe o bjöd på lite bulla...
Åkte till svärfar o drack lite kaffe nu ikväll... Mer än så vart de inte...

Ser nu fram emot morrondagen =)

Kommentarer
Postat av: Catharina

Åh! Du fick fast Emma på ett kort! Det lyckades inte jag med!! :-)

2010-04-15 @ 12:02:38
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0