Underbara dagar!!

Måste säga att jag har haft 4 helt underbara dagar nu...

Hade en mysig kväll i Hängsta(!) i fredags...!! Ungarna fick bada bubbel o hade de riktigt skoj me myyycke skum!

I lördags kom min käre far me fam... Sååå kul att få träffa älskade syster!! Bror också i ofs... Men han ser jag inte så mycket av då han o Melle stängde in sej på rummet nästan på en gång o bara visade sej i mellenåt...


Älskade Linnéa + Melle o bror spökat ut sej...


Mathias vart lite brydd då han kom till morfar o kom på höööga höjder..


När de hade åkt hem åkte vi en sväng till svärisarna (efter att ha ätit oss en fet kebabtallrik från Häre... :P)
Lördag kväll... Fick väldans trevligt besök av Micke, Linda o lille Liam!! Melle o Liam lekte medans vi andra drack kaffe o åt bullar/kakor o försökte prata me varann då en Mathias går upp i en väldans falsett när han pratar o ska överrösta oss alla... Vet inte riktigt vad han har börjat me... Men de e väl ganska häftigt när man hör att man kan få en sådan ton ur munnen...
Avslutade kvällen me en mysig soffsittarkväll me min stora kärlek o en film!

Söndag... Kunde de bli så mycket bättre än att sitta på altan hos svärisarna o bara mysa i solen i stort sätt heeela dan... Oj, vad underbart de va!! Behöver väl inte berätta att jag fick mej en kaffekask å..haha...
När detta väder smyger sej på e livet verkligen på topp!!

Söndagkväll vart de Wipe out me nå goa skratt o en kaffekopp me Mattsson, sen mys i soffan me Vallander.

Denna dag... Underbar utedag!! Älskar detta fina vårväder!!
Ute en sväng hela familjen o surra me grannen. In för en liten snabb lunch. Sen på me lite kläder igen o gå ut! Käre Eleine o Alice kom förbi o Melle fick den briljanta idén att gå till en lekpark på ovansidan byn... Lättare sagt än gjort att komma fram i lera o slask. Men när vi väl var framme var de riktigt gött!!
Bäbisar som sover gott i vagnarna, Melle som härjar i lekpark o 2 bruttor som bara sitter på en bänk o myser i solen!!
Hem, käka... Nä måste ju ut en sväng till... Så tog oss bort till Eleine o underbara kvällssolen!!

Allt detta avslutades me en pysmyskväll me Melle, täcke, gossedjur o popper tills han slocknade i soffan!

Nu väntar jag bara på älskling! Kvällsvecka då...





"I mina fina oranga kläder då"




Mathias försöker så gott han kan att charma Alice!!


Och en liten hand fick han ju hålla där...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0