Torsdag ♥

Då var de redan torsdag o imorn e de helg =)
Fast har i stort haft helg hela veckan då älskling vare sjukskriven...
Nåt litet hopp me skotern då så han fick sej en rejäl stukning!! Lite klantigt tycker jag...
eller ok...de e ju faktiskt väldans fruktansvärt synd om han!!! :P
Men jag gråter inte över att ha han hemma!

Haft 2 riktiga städardagar nu... Härligt... Speciellt när man får rensa ur skåp osv...å slänga massa "skräp"
Å idag gav jag mej på en riktig storstädning i Melles rum pust

Mathias fick besök ida...
Fick ju även mysa me att hålla hand me sötaste Alice!!
Vi lyckades me att pricka in idag då båda var vakna...samtidigt!
+ i kanten var ju att jag fick ta mej en kopp kaffe me Eleine...!
Bra när barnen vill leka me varann...elle hur var de...?!

Sen tog jag mina raska ben o gick till Harvom på lite kaffe hos svärfar...
Därefter tog jag mej i kragen o gick även hem!!

(Tog prommis till Hängsta igår men latade till mej o följde med i bilen på vägen hem...å de var ju ändå bara 20 min rask takt...)


Nä nu ska jag skicka barn i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0