Lingondricka..

Ska passa på att skriva nå rader här nu medans älskling sover o Prinsen leker snällt me sitt lego vid bordet =)
Vet att jag ska köpa lite mer lego nu när han snart fyller år o blir stora killen...
Sanslöst vad åren går undan... Min "pyttelilla bäbis" blir 5 år!!!!

Vaknade idag vid 7 av en skrikande katt som även väckte Melwin som sen vägrade somna om... Berätta snällt för Melwin att de e ju jättetidiga morron o att vi kan somna om... Men lite svårt för han att tro de efter att ha sett en strålande sol genom fönstret efter att ha vare o kissat...
Så även jag som hållit mej ett bra tag tog me mej kläderna o tassade ut ur sovrummet... Rätt pigg ändå o på fint humör =)


Var i stugan i helgen... Fredag kom Mia o Jörgen... Hade de faktiskt riktigt trevligt trots att jag bara drack sockerhaltiga drycker o bara fick titta på deras fina ölburkar.
Sen på lördag var de bastubygge för hela slanten... Nu e sittbrädorna på plats å... Inte mycket kvar nu!
Själv stod jag över snickrandet o tog min bärplockare ut i skogen... Dock bara 5 liter lingon men sen sa kroppen ifrån.

Så gårdagens em/kväll tillbringade jag o Melwin hos svärfar. Åt mängder av stuvade makaroner (oj vad jag älskar de, dock inte min son som fick vanliga makaroner) innan det blev till att pressa ligon o förbereda för lingondricka.

Nu ska vi se vad denna dag har att erbjuda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0