Uppdatering tisdag...

Ja vad hade denna dag att erbjuda då... Inget av de som var tänkt i allafall...
Jag o älskling tänkte fara mot Birsta men de hoppade vi... Tog oss en härlig tupplur där mitt på dagen i stället innan han for iväg o jobba, o de var ju gött =) Dessutom finns de inte alltför mycket pengar till övers o shoppa för heller då lönen strulat... Jävla satans skit....!!

Boa åt bäbis vart de ju tyvärr inte heller. Men de hinner man ju skjuta upp en dag till ;)

Man har ju så mycket;  jag ska bara...  först innan man kommer igång me nåt...

Men men, nätat lite, hämtade Melwin på dagis, lite handling på Tempo, lite surr hos Eleine, skynda hem till en faster Eva som väntade på oss i trappen (men de var lättare sagt än gjort att skynda sej me en kille som har ont i de bövlanste benen) Sen vart de "Pettsson o Findus" (görle den filmen nu), läsning av Bamsebok som aldrig ville ta slut, mys i soffan me en liten chipsskål, Kate o Jonke på besök...
Vart lite glad när de "desperata hemmafruarna" skulle va ikväll...tills de visade sej att de var ju gamla avsnitt... :P
Å nu sitter jag bara o väntar på att älskling ska komma hem strax o kramas lite me mej!!


Är i v 34 nu =) 44 dagar kvar då... Wiii va de går...!!!
Var på Mvc förra torsdan... Allt var toppen... Hjärtljuden 140 då. Liten gullig kula på magen bara... Inte många extra kilon här inte... Att de kunde vara så stor skillnad på graviditet o graviditet... Tänker speciellt på matlust o kilon då... Men de gråter jag inte för...!!
Drömde de var en liten brutta som kikade ut i natt =) Men känner mej ganska säker på att de kommer att komma ut en till liten lillHans...

Sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0