Tisdag..

Då var de tisdag... Vaknade av att en liten kille toksurra... Måste ju prata av sej all den tid han missat på natten ju...
Älskling jobbar kväll den här veckan så de e så skönt när båda e hemma på mornarna. Värre e de på kvällarna :P

En ny helg e avklarad o de e riktigt skönt måste jag säga... 5 års kalas i 3 dagar... Tär på krafterna att vara supertrevlig, fikatant, lektant osv. Men Melwin e nöjd! Mer än nöjd över alla o de många nya leksakerna. Mycke lego som står högst på hans lista nu =)
Så tack alla för denna helg!! *krama om*


Igår var de slapp o lakdag! Ute i stormen var ju inte att tänka på...
Närmare kvällen var de bara att fara me min prins till farmor o farfar o sedan brassa iväg på föräldramöte på dagis...

Vad denna dag ska bjuda på får vi se... Tar de som de kommer... Kanske ska ta o komma igång att boa lite åt bäbis =)

Ha en underbar dag alla!


Måste bara lägga in en liten text jag hitta på Libero igår om att få ett syskon:

Tänk dig in i följande scenario:
En dag kommer din sambo hem med ännu en man eller fru och säger till dig:
Var nu snäll mot den nya frun (eller mannen), jag älskar er båda två lika mycket,
och tänk så roligt ni kan få sedan...


Eh, ja... Man kanske kan sätta sej in i storasyskonets situation lite ifall de inte går riktigt som man tänker sej...elle??!!  Skulle då aldrig i hela mitt jäv.. liv tillåta detta..haha...





Hade visst inte fört över de nya bilderna från kameran så denna bild får avnjutas istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0