Onsdag...

Att skriva en rad varannan vecka e väl ok?!
Men så fruktansvärt mycket har de väl inte hänt heller...

Arbetstiden e över i allafall... Visst, de e jävligt skönt!! Men kan ju erkänna att de känns lite tråkigt å!
Saknar lite de där me att träffa massa goa människor om dagarna. Men kroppen säger ifrån i de tunga arbetet o be om slappturer vet jag väl inte om de skulle vara populärt...
Men jag njuter nu av att vara ledig! Bara ta hand om sej själv o Prinsen!


Å tack alla underbara för min fina födelsedag! Så nöjd över dagen =)
Kanske ska leka chokladtomte imorn då ;)


57 dagar kvar till beräknad förlossning...gah... Det går undan =)


Denna dag började me traktorbygge me lego... Sen fick jag dricka mitt kaffe innan Melwin skulle på dagis.
Har även gett mej på en storstädning i hans rum... Få bort lite gamla o trasiga saker tills de e hans tur att fylla år o de ska fyllas på me lite nytt... Usch vad de var tråkigt :P Hann inte riktigt klart innan han kom hem o sen var de ju lättare sagt än gjort; -Men mamma, varför kastar du den...å den...å den.... Försökta kasta en stor röd plastbit 3 gånger...

Nä nu har älskling komme hem från bastningen så ska ta oss lite kvällsfika...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0