En-veckas-svammel...

Då har de gått ännu en vecka sen sist... Soligt men stormigt e de utanför dörren. Lite väl ansträngande att gå i motvind till dagis... Men oj vad de flöt på hem igen :P

Helgen som var tillbringade vi i stugan. Var nog sista helgen å... Nästa vända blir till att städa ut sommaren bara =(
Men vi hade de sååå mysigt! Barnlediga o allt så fick vi bara ta hand om varann jag o älskling! Tog oss en båttur på kvällskvisten till lillsjön på en öl/cola... (faktiskt en till som var i sjön denna årstid) Sen smög vi mot stugan igen i svarta mörkret o bara njöt av ljudet från vattnet. Lite småfrusna så tände vi eld i bastun o mös till de i hettan... + ett dopp!!?! =) Avslutade kvällen framför film o chipsskål... Underbara fredag de...

Lördagen brassade jag iväg till min älskade Kate på hudvårdsparty. Riktigt trevligt o nå kronor fattigare... Men måste få lyxa till de ibland o de e jag värd tycker jag! Även att de bjöds på GOD kladdkaka (visst heter de så va?!)

Lördagen avslutades me Kate o Jonerik som tog o hälsade på i stugan =) Groggades, bastades för killarna medans jag o Kate surra på ute på altan... Hade de så mysigt så... Men sen om jag hade de lika roligt som mitt sällskap senare mot natten vette fan... Men de e ju gott me Loranga å...

Ja, efter de dagarna har de sett ut som vanligt... Påtat på här hemma i vanlig ordning, kaffe hos Eleine, fått en massa liter vinbärssaft av svärfar (han gjort saft av mina vinbär tåls att nämnas ;) , farmat *haha, lekt osv...
Å Melwin har fått de toppenfint på sitt rum idag!! Goaste killen måste ju få fint efter att ha legat o klappat mamma på kinden på morron! + på de att i går morse så skulle han "kolla vädret, kissa o titta på tv så får mamma sova en stund till" ;)

Nä, måste ta o fixa ihop nån mat tills älskling kommer hem o jag tutar iväg till Kate =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0