Vecka efter vecka...

En härlig vecka har gått... Rätt händelserik dessutom... Elle ja, mer än vanligt åtminståe =)

Måndag: En trevlig o rolig sväng till Birsta me min älskade Kate...underbart!
Tisdag: En trött-o-ONT-i-kroppen-dag men lite städning var man ju tvungen till... + att jag var iväg till Eleine o lekte frisör =) Efter nå koppar kaffe satte vi igång o de visade sej att jag var en hejjare på att färga o slinga!! Eller var de bara ren tur??! Huvudsaken hon blev nöjd så e jag riktigt glad o fint vart de ju!
Onsdag: Putsa fönster (oj vilken skillnad de blev!) o byte av gardiner i köket =)
Torsdag: Allt perfekt på MVC. "Tjejhjärtljud" denna gång på 148. Strosade sen omkring i Birsta. Lite shopping blev de ju =) Önskar bara jag hade haft lite, bara liiiite mer pengar!! Den där skjortan ligger fortfarande o gnor i mitt huve..
Fredag: Mysdag me Prinsen! Husvakt i Harvom hela helgen =)
Lördag: Barnkalas hos älskade lillebror som hunne bli 6 år =) Kate o Jonerik på trevligt besök under kvällen =))
Söndag: En allmänt härlig dag me middagssovning, vitlöksmat o påhälsning hos Jögga o lilla Engla =)

Veckan i stora drag... Å nu har ännu en ny vecka börjat =)
Å den ska startas hos tandläkarn sen mitt på dan :/ Bil har jag även då älskling tog svärgubbens bil för oljebyte...



Annars känns livet toppen just nu...!!
Är i v. 36... 31 dagar kvar tills en liten e beräknad att kika fram =)
Å allt flyter på...
De jag kan klaga på e att de känns som nån lagt ett rep runt rygg o bröstkorg (på ena sidan) o bara drar åt mellan varven... Men de överlever jag...!! Självklart måste ju liten få ligga bekvämt å!!


Nä, duschen väntar...



Vår söta lilla "eilien" (hur de nu stavas)

å mina allt!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, men visst är det, helt underbart kul oxå! : )

2009-10-13 @ 10:29:04
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0