Vart e de???!!!

Ja då var de torsdag kväll... Älsklings sista jobbarkväll dessutom *glad* Hua, stackars Malin är ensam på kvällarna, sicket problem!! 4 dagar i rad å... ojojoj...
Men jag tycker faktiskt om att ha min älskling hemma!!

Inte vare så många knop idag... Till svärisarna en sväng sen har jag faktiskt bara vare hemma... Mesta tiden har gått åt att leta mitt förbannade bankomatkort... VART E DE???!!! Helt jäv.. spårlöst borta... Blir galen...
Å de e perfekta dan att slarva bort de å... Ska till tandläkaren i mornbitti o sen handla på de....GAH... Aja, får väl svänga in på banken därimellan då kanske...

Pyssel för hela slanten har de vare me Prinsen min å...  Lera, måla, rita, klistra, spel, bolibompaspel på datorn som vi "precis upptäckt"... Ja, han e 5 år o tänkte att nån gnutta datavana kan han ju sakta men säkert börja få va...?
Lagt märke till att vi e ganska "sena" me att lära Melwin lite vid datorn... Men vaddå, han hinner nog me att sitta här å...!!

Imorn bär de iväg till stugan... Detta blir absolut sista helgen... Städa ut sommaren riktigt, sista bastning måste man väl ta o bara vara i mörker o kyla =) Myyysigt!
Å nästa gång man kommer dit när isen lagt sej lär man ju ändå inte va där denna vinter så... Tragiskt men sant blir de nog sommaren 2010 nästa gång för min del...
Mina pojkars vinter de här =)

Näe, ska leta bankomatkort jag... Men ha en underbar helg!! *kram*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0