Torsdag...

Ska baaara... skriva lite här innan jag sätter igång me dammsugningen...
Plockade fram den i tisdags, o har den stått sen dess så kan den nog stå nån minut till :P

Älskade Kate kom ju förbi då i tisdags på lite surr o kaffe ett par timmar så då kunde jag ju inte va ohövlig o dra igång sugarn...

Min stora Prins vaknade rätt tidigt imorse... Men måste ju säga att ibland e han mer underbar än vanligt... ;)
-Mamma, jag tänkte hålla på med ditt hår... Men jag behöver ju en kam o så...
De e ju sååå mysigt! Synd bara att han e nöjd efter ca 2 min :P Sen ville han se på Bompa..

Nu e han på dagis o leker av sej... Här hemma känns de som en riktigt tråkdag... Ok, mycke jag skulle kunna göra men känns så tråkigt allt :P Å lägga sej o vila e bra trist de me... Gjorde jag ju igår...
Haha, ja idag har Malin tråkigt helt enkelt...
Bäst att ta tag i snabeldragarn nu....för de e ju inte alls tråkigt!!


Kommentarer
Postat av: Kate

Det är såå typiskt mig att dyka upp PRECIS när du sträcker fram handen efter dammsugarn ;) hihi

2009-10-15 @ 16:26:54
URL: http://kateasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0