Torsdag 2 veckor senare...

Malin den aktiva bloggaren ;)

...och torsdag om ännu 2 veckor e de beräknade datumet *längtar sååå*

GRATTIS CATHARINA TILL LILLA UNDERBARA LISA!!
(Man blir ju alldeles till sej när man ser dessa små små söta bäbisar!!)


Vaknade imorse av en dålig Melwin som ville kliva upp... Vi har nog haft de lite av en helvetesnatt alla 3.
Själv älskar jag att sova men nu för tiden e de fan inte roligt på nätterna... Lile lätt le blir jag...
Men nu o 1 ½ v bakåt e de istort förkylning som hägrar här hemma...

Bara vare hemma idag o gjort så lite som möjligt. Älskling har kvällsvecka.
Eva o Ida kom hit på en kopp kaffe, sen var de till att vara lite barnvakt åt Ida medans Eva var iväg o träna lite "Indals Elvis" =))


Största händelserna sen sist...:

  • Köpt oss en mysig bäbisbilstol =) Nu e de bara lite småkraffs kvar som måste inhandlas...
  • Vart på MVC o allt var toppen =)
  • En söndag var Melle sådär supersöt igen!! Han klev upp, vi låg kvar... Sen kom han o väckte oss o sa att frukosten var klar... Hade dukat fram så fint... Man bara smälter ju!!
  • Vart på seans me mina 2 pinglor =) Dock ingen som hade nåt ärende till nån av oss... Men visst, de var ju en upplevelse! Spännande. Blir nog till att gå nå fler gånger (på någon som kanske e lite bättre)
  • Samma kväll var vi barnlediga, så mitt i natten tog jag o älskling bilen o for in på lite kvällsmat på Max... haha..
  • Vare på Make Up kväll me BästaKate... Riktigt kul! Å fan va snygga vi blev!! Hon i gröna looken o jag i lila...Perfekt! Dock måndagkväll... Om de vore en fredag eller så...
  • Sen till sist så tog jag o Eleine bilen mot Bergsåker igår för de omtalade vaccinet... Könt att de e gjort. Väldigt ont i armen bara... Kanske kan vara värt de! Har varit mycket velande fram o tillbaka... Men ok, hör till 2 av riskgrupperna så de var väl bäst. Å efter helgens förkylning jag hade så var jag bergssäker. Lördag kväll/natt hade jag inte mycket hopp om livet o tänk då om jag skulle få influensan... Vill icke tänka på de...
Efter B-åker följde Eleine me hem o jag stod för kaffet o hon för bullan...  Hade du gjort bra ;)
Vart lite surr ett par timmar innan Melwin sa åt henne att gå hem...haha... Ärlighet!!

Nä nu väntar jag bara på älskling så han får vara hemma me oss i 3 dar...!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0