Städartag...

Torsdag o redan kväll...snart natten o min stora kärlek e strax hemma!! Å då e han värkligen hemma å...i 10 dar!! Ska bli så härligt!

Vare lite städning idag.. verkar inte vare ensam om de... Städtider nu eller??!!  Fick upp gardinerna i köket och den fina ljusstaken... (som tyvärr en lampa gått på + att Melle hade lagt några ljusmanschetter (stavning?) på själva ljusen så ikväll när jag titta hade de smält fast i ljusen o nu tror jag inte de e så lätt att få bort...sånna där fina ljus...måste bara hitta nya sånna nu!! -Förlåt mamma! Älskade unge...kunde inte riktigt bli arg på han där... Berättade bara att man absolut inte ska lägga nåt på ljusen... -Men jag sa ju förlåt... Läste saga o pussade gonatt!!)

Funderar även på att spela in dammsugarljudet... Vad e de me ungar o dammsugare? Helt lugn o somnar...
Skulle väl va nåt att ha i jobbiga stunder...hm...

Liten tupplur mitt på dan, Hans for på jobbet, affärn, hämta Melle på dagis, hem o invänta barnmorskan.
Allt var som de skulle förutom att han gått upp kanske lite för lite för lite i vikt =/  35 g... på 10 dar.
Melle ska vaccineras igen på tisdag o då skulle vi klämma in en ny vägning... Så de e bara att hålla tummarna då!


Nu kommer älskling!!


Sen ikväll har vi vare hos svärisarna  igen då... Ida var ju där även idag så =) Goda pannkakor bjöds de på!
Fick även träffa min kära Eva där inna hon drog iväg o repade inför "Indals Elvis"...
Gud vad jag skulle vilja gå o se de!! Men känns lite svårt nu tyvärr...

Nä, mys väntar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0