*Onsdag*

Ja då var de onsdag o snart e älskling hemma... Sen är de bara en kväll till jag behöver va ensam... Eller ensam o ensam kan jag väl inte påstå men...känns ju extra bra när han e hemma ;)

Igårkväll satte båda pojkarna mej på prov i allafall... Tokgrinade från varsitt håll :P
Ja, Melle hade vare på dagis då för första gången på länge... å då e de ju de där benen som spökar på kvällarna o gör så ont! När han väl somnat o sen vaknade av värk så fick jag i han lite alvedon... De verkar hjälpa i allafall.
Men men, jag klarade kvällen galant som den toppenmamman jag e...hehe...

Inatt vaknade Mathias vid 4 o kände sej lite hungrig... E väl 3:e natten bara han vaknar sådär mitt i natten... Konstigt tycker jag... Att han inte vaknar oftare vill säga... Men men, jag passar på att njuta så länge de varar!
Kanske jämför för mycket me Melle som vaknade typ varannan timme...

Var en sväng hos svärisarna igår å... Ida var ju där så då passade vi på att fara dit så Melle fick leka lite till...
Då fick jag passa på att granska Aftonbladet, Expressen o Sundsvallarn riktgt... Jag verkligen lusläser sånna tidningar :P Nyfiken jag...

I em kom min älskade Kate förbi på lite fika, gos av liten pojke o lite lek me stor pojke =) De var så trevligt så!!
Hoppas maten smakade bra!

Behövde inte dyrka upp låset i källaren i allafall...Hittade den försvunna nykeln. Så julgardiner o ljusstakar har kommit upp i lägenheten i allafall =) och komme på plats i Melles rum... Strykit helften till köket så imorn ska jag sätta fart... Lite kul e de ju!







KÄRLEK!!

 

 

Min älskade mamma & stolt mormor!!

 

'

Så stolt storebror!

-Titta vad jag har!! -Vill ni se?? -Titta på min lillebror!! osv...

Så lät de igår när jag hämtade han igår på dagis o tog me mej Mathias upp till hans avd.

 

E ju så mysigt o bada =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0