Onda ben, alvedon o bil...

Som uträknat efter att Melwin vare på dagis efter en lång "ledighet"...
Redan vid 23 igår kväll kom han in gråtandes till vårt rum... Ont i benet...
Efter att han vaknat till o från fram till 2-tiden gick en less mamma upp o hämta lite alvedon... Vipps så sov han resten av natten...
Man får dåligt samvete när man blir så irriterad... E ju liksom inte hans fel alls... Kan ju inte begära att lilla killen ska tat lugnt på dagis direkt...-för annars kommer du få ont i benen i natt...

Hoppas han får en bättre natt i natt...


Idag har de bara vare till att påta på lite här hemma i lugn takt...
Förresten upptäckt hur bra alvedon kan vara!! Alltid nedvärderat dessa tabletter men ack så fel jag hade...
Har en fruktansvärd värk i ena axeln upp mot nacken... Men alvedonen hjälper mej!! Ok, inte alltför långvarigt men underbart den stund de varar =) Men sen vågar jag inte ta för mycket heller... Vet inte om de påverkar de lilla livet jag har inom mej (om jag äter maxdos).... Vet du?

Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan jag hämtar min Prins på dagis o brassar upp till Liden...
Hoppas verkligen att han lyssnade på sin bästa vän att de inte gjorde ont alls att ta vaccinet... Annars har jag en mutning i beredskap =)

Måste ju bara säga att jag har ju biiiil nu =) Så underbart. Inte för jag gör så stora utsvävningar men man känner sej ju absolut inte lika låst nu...
Lilla svarta faran gick rätt igenom besiktningen förra veckan så där fick älskling en pendla-till-jobbet-bil =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0