*Myslördag*

Små snöflingor flyger sakta i luften


2 veckor har gått... Tänk att för 2 veckor sedan (å 10 timmar) så låg detta lilla charmtroll i min mage!
Helt ofattbart!! Känns som att han vare hos oss för alltid men ändå e de så nytt!
Jag kan bara sitta o titta på detta lilla mirakel i alla evighet o bara njuta! Han e så fantastiskt vacker!!
Mamma älskar!!



Lördagen har passerat.
Varit en sysslolös men rätt mysig dag.
Till svärfar en sväng, där vi blev bjudna på riktigt god mat. Pärgratäng o gott salt kött.
När vi skulle hem tog jag på mej reflexvästen så Mathias fick sova en stund till i vagnen o jag fick mej en härlig prommis. Hämtade upp de andra killarna hemma som hade hunnit leka lego en stund (Hans hitta massa lego sen han var liten så de var 2 lyckliga grabbar här) så gick vi på affärn o bara köpte en massa gotta för lite lördagsmys.
Har strykit gardiner o dukar o satt på plats så nu e de klart...nästan.
Givetvis har man ju ingen framförhållning att kolla så alla ljus fungerar på ljusstakarna men... Varför lära sej?!
Vi ska ju ändå en sväng till Birsta imorn så... Äntligen ska jag få ta min tur till Rusta =)

Väntar på älskling nu som fick va chaufför ikväll...


Å nu e han hemma igen...

Mellanlandar en stund i soffan innan sängen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst gåt det fort! Våran Liten är snart sex veckor!! :-)

2009-11-29 @ 16:04:49
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0