*Fredag*

Jaja, jag ropade visst hej lite väl fort igår...
Mathias vart på väldigt dåligt humör o gnällde på ett bra tag där på kvällen...magen troligtvis lillstackarn...
Men efter att ha legat o ätit en stund så somna vi gott vid 01-tiden o sov ända till strax efter 7 imorse =)
Lite mer mat tills vi somna om o sov till halv 10!! Så skönt att även älskade Melwin sover rätt länge på morron. Imorse hade han klivit upp själv vid 9 tror jag o satt o tittade på tv när vi klev upp... Gopojken!!

De jag blir lite less på e mej själv... så fort jag vaknar o ska mata lite så e de som att trycka på en PIGGknapp o jag har så fruktansvärt svårt att somna om när jag väl har möjlighet... Men jag ska inte klaga =)


Idag har dagen gått me rasamde fart även fast vi inte gjort mycket mer än att ha haft tvättstuga o kaffebesök av Jögga. Fuskade till oss nu med lite mat från Häreborg o nu e vi 3 st som e måttligt rastlösa... Lillälskling ska väl vakna o få lite mat innan vi tar oss en tur till Jimmy, Beda & tjejerna =)






Gosar me "lilla" kaninen han fick av storebror  på BB + sover lite till



Premierturen me barnvagn



Myser me Kate o även lite mys me moster Linnéa

Kommentarer
Postat av: Kate

2009-11-21 @ 11:11:09
Postat av: Kate

Sötsöööt :)

2009-11-21 @ 11:12:31
URL: http://kateasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0