*Måndag*

Dagarna går me en rasande fart!!

Helgen har vare toppen! En sväng till Jimmy, Beda o tjejerna i fredagskväll då.
Senare for älskling till Jögga för en bastning... Men då fick jag ju sällskap av Eleine ett par timmar där på kvällen/natten så de var ju riktigt trevligt o kul o bra man fick fördriva tiden =))

Lördagen tillbringade vi i stort med Jimmy o Beda igen då... Alltid lika trevligt...
Var till dom en sväng under dagen sen på kvällen kom de hit o besökte oss!!!!! Så de fick ju se vart vi bodde då..haha... Å de hade ju me sej så fina presenter till båda pojkarna!! Tack!

På söndagen kom min älskade mor! Ett stort tack till henne för fina kläder o nalle till Mathias... Även jag fick en liten present då...hihi...mat/tårtfat me lock, önskat mej en sån länge nu =) + att Melle fick lego av Lennart som han gillade skarpt!!
Till kvälls tog vi oss en kaffetur till Mia, Jögga o Engla... Där tog Melle o Engla sej ett mysigt bubbelbad... ;)

Håller tummarna för att de gick bra för dej idag Mia!!!!


Den här dagen har inte bestått av mycket... Lugn morron... Sov väl fram emot 10. Hans o Melwin hade väl vare vaken 1 timme då.
Hans jobbade idag...=/ kvällsvecka denna vecka så måste ju passa på då o vara hemma resten av dagarna nästa vecka i stället, för att vara lite smart. Men de har gått så bra. Ut en sväng på affärn o lekparken, Mathias sov i vagnen ca 3 timmar så då fick man bra me tid att vara me Melle så de kändes toppen!
Mötte 3 kära arbetskamrater...Gratulationer o jobbskvaller... ojojoj säger jag bara...

Nä man ska väl hoppa ner i soffan några sekunder innan de e lika bra att hoppa i säng... De där kvällsgnället/skriket håller i sej... =/ Men men, han e heeeelt underbar på natten, dagen, halva kvällen så då kan man stå ut!!!
Melle har gjort mej riktigt förvånad ikväll å...lyssnat o vare snäll o go som aldrig förr!!! *pussa på* ;)


Hoppas på bättre väder nu!!! Less på + grader o regn...


Få se om vi tar ett beslut imorn nu då jag o min älskling... Ska bli spännande...
Funderar, funderar, funderar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0